پرسش‌های متداول


فلای‌نیک چیست؟

فلای‌نیک یک نماینده خدمات مرکز ثبت دامنه‌های ملی (ایرنیک) می‌باشد. با توجه به اینکه مرکز ثبت دامنه‌های ملی کلیه عملیات‌های ثبت، تمدید و تغییر مالکیت را به نمایندگان خود واگذار نموده و به صورت مستقیم از این خدمات پشتیبانی نمی‌کند، نماینده رابط میان ایرنیک و مشتری می‌باشد.


دامنه‌ای ثبت نموده‌ام اما چرا مدت آن ده روز دیگر به پایان می‌رسد؟

دامنه‌های ملی پس از ثبت باید توسط ایرنیک تایید شوند. در صورت عدم وجود مشکل در نام انتخاب شده، دامنه در مدت این ده روز تایید و ثبت نهایی خواهد شد.


در صورت عدم تایید نام دامنه، مبلغ پرداختی چه می‌شود؟

در صورت عدم تایید نام دامنه توسط ایرنیک، مطابق قوانین مبلغ به حساب کاربری شما بازگشت داده خواهد شد.


در فرم ثبت دامنه، نام دامنه را اشتباه وارد نموده‌ام، آیا امکان اصلاح وجود دارد؟

خیر، در صورت کلیک روی کلید «ثبت دامنه» درخواست ثبت به ایرنیک ارسال شده و امکان لغو آن وجود ندارد.


به اشتباه دامنه‌ی شخص دیگری را تمدید نموده‌ام، آیا امکان لغو درخواست وجود دارد؟

خیر، کلیه درخواست‌های ثبت و تمدید به صورت آنی به ایرنیک ارسال شده و غیرقابل لغو می‌باشند. از این رو پیش از تمدید، از صحت نام دامنه‌ی وارد شده اطمینان پیدا کنید.


چگونه دامنه‌ی قفل شده را تمدید کنم؟

دامنه‌ها پس از گذشت ۳۰ روز از موعد تمدید به وضعیت قفل شده تغییر وضعیت داده می‌شوند. برای تمدید این دامنه‌ها ابتدا باید قفل‌گشایی و سپس تمدید انجام شود. برای تمدید دامنه‌ی قفل‌شده با پشتیبانی سامانه تماس بگیرید.

لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران